Not seeing a Scroll to Top Button ? Go to our FAQ page for more info.
Από το Blogger.
pic name
pic name pic name pic name

Θερινές εκπτώσεις 2019 – μαζί με το “θετικό κλίμα” πρέπει να επιστέψει και το χρήμα στην αγορά-Αποτελέσματα έρευνας από τον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων

meteoravoice | 9:18 π.μ. Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2019 |
Posted on
  • Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2019
  • by
  • meteoravoice
  • in
  • Ετικέτες



  •    Ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων πραγματοποίησε έρευνα στην αγορά των Τρικάλων για τις θερινές εκπτώσεις για την περίοδο του Ιουλίου. 
        Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο τηλεφωνικά και μέσω διαδικτύου, με την συμμετοχή 98 επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.
        Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι τα εξής:

    Στην ερώτηση πως πήγαν οι εκπτώσεις από την έναρξη τους έως τα τέλη Ιουλίου,
    ·        19% απάντησαν ότι υπήρξε μικρή άνοδος.
    ·        Το 25% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι υπήρξε μικρή πτώση σε σχέση με πέρυσι (έως 20%).
    ·        Το 10% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι υπήρξε μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι (από 20% έως και 50%).
    ·        ενώ το 46% ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με την ανάλογη περίοδο του 2018.  

    Στην ερώτηση σχετικά με το ποιο 10ήμερο των εκπτώσεων ήταν πιο αποδοτικό,
    ·        η πλειοψηφία των ερωτηθέντων απάντησε το 1ο 10ήμερο.


    Στην ερώτηση ποιος ήταν ο μέσος όρος έκπτωσης στην επιχείρησή τους, το πρώτο εικοσαήμερο των εκπτώσεων,
    ·        το 18% απάντησε έως 20%
    ·        το 63% απάντησε  από 20 – 50%
    ·        ενώ το 19% απάντησε από 50% και πάνω

    Στην ερώτηση αν ο μέσος όρος τιμής των αποδείξεων είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι,
    ·        το 57% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν μικρότερος σε σχέση με πέρυσι (μειωμένος από 15% έως 25%).
    ·        ενώ το 43% ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα.

    Στην ερώτηση εάν την Κυριακή 14/7 ήταν ανοιχτή η επιχείρηση τους,
    ·        το 18% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι ήταν ανοιχτή η επιχείρηση.
    ·        Ενώ το 82% ότι ήταν κλειστή.


    Στην ερώτηση εάν η Κυριακή των θερινών εκπτώσεων βοήθησε την αγορά της πόλης μας,
    ·        Το 2% των ερωτηθέντων απάντησε πως βοήθησε την αγορά της πόλης μας.
    ·        Ενώ το 98% πως δεν βοήθησε.
    Τέλος, στην ερώτηση εάν η χρονική περίοδος (55 ημερολογιακές ημέρες) των θερινών εκπτώσεων είναι λογική,
    ·        Οι 2 στους 10 των ερωτηθέντων απάντησε ότι τη θεωρεί λογική.
    ·        Ενώ 8 στους 10 τη χαρακτηρίζει ως υπερβολική, προτείνοντας  οι εκπτώσεις να διαρκούν ένα μήνα.

       Από την έρευνα είναι φανερό πως οι καταναλωτές έχουν διάθεση για αγορές αλλά η αγοραστική τους δυνατότητα είναι ανίσχυρη. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως ο αριθμός των πωλήσεων στις επιχειρήσεις παραμένει σταθερός και με μικρές τάσεις ανόδου αλλά τα ποσά είναι σημαντικά χαμηλότερα σε σχέση με το 2018.
       Επιπρόσθετα είναι κοινά παραδεκτό από όλους τους συναδέλφους πως η μεγάλη χρονική διάρκεια των εκπτώσεων και τα δύο 15μερα των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν έχουν βοηθήσει την αγορά καθώς έχουν δώσει λάθος μηνύματα στους καταναλωτές.
       Ωστόσο, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων οφείλει να ευχαριστήσει τόσο τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην έρευνα, όσο και το καταναλωτικό κοινό των Τρικάλων που συνεχίζει αδιάκοπα να στηρίζει τις επιχειρήσεις μας, προσφέροντας πολλά στην τοπική οικονομία.


    ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

    0 σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου

     
     2014-2018 Meteora Voice. All rights reserved to their respective owners
    Develop by : MvW