Not seeing a Scroll to Top Button ? Go to our FAQ page for more info.
Από το Blogger.
pic name
pic name pic name pic name

Οι δράσεις της Περιφέρειας Θεσσαλίας για τον τουρισμό στη Θεσσαλία

meteoravoice | 6:45 π.μ. Παρασκευή, 12 Απριλίου 2019 |
Posted on
  • Παρασκευή, 12 Απριλίου 2019
  • by
  • meteoravoice
  • in
  • Ετικέτες

  • Σημεία της ομιλίας του απολογισμού του Εντεταλμένου Συμβούλου Τουρισμού Ιωάννη Μπουτίνα

    Τις δράσεις της Περιφέρειας Θεσσαλίας στον τομέα του Τουρισμού ανέπτυξε ο π. Αντιπεριφερειάρχης, Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού κ. Ιωάννης Μπουτίνας, κατά τον Απολογισμό των πεπραγμένων του έργου της Περιφερειακής Αρχής. Όπως ανέφερε ο κ. Μπουτίνας τα αποτελέσματα των δράσεων είναι ήδη ορατά, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, επιβεβαιώνεται μια αύξηση στις διανυκτερεύσεις σε ποσοστό 12%, ενώ καταγράφεται αύξηση στις επισκέψεις σε μουσεία της τάξης του 47%, στις αφίξεις στα αεροδρόμια Σκιάθου και Ν. Αγχιάλου αύξηση 20%, στα λιμάνια Βόλου, Σκιάθου, Σκοπέλου, Αγιοκάμπου και Αλοννήσου αύξηση 18%, ενώ η αύξηση της απασχόλησης σε τουριστικές επιχειρήσεις φτάνει το 100%. «Όλα αυτά δεν έγιναν τυχαία, αλλά με πρόγραμμα, στρατηγικό σχεδιασμό και έργα υποδομών στον τομέα του Τουρισμού», τόνισε ο κ. Μπουτίνας.

    Αναλυτικά η τοποθέτησή του

    Η περίοδος 2014-2019 ήταν η χειρότερη ,οικονομικά, περίοδος , που βίωσε η χώρα μας .Συνεχής πτώση του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων , capital controls , νέοι φόροι , αστάθεια φορολογικού και οικονομικού συστήματος ,δημιούργησαν στη χώρα μια εικόνα με την χειρότερη οικονομική κατάσταση .
    Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας την περίοδο αυτή μέσα από όλα αυτά βάλαμε ψηλά τον πήχυ και πέρα από τα έργα υποδομών που συνεχίσαμε να υλοποιούμε σε όλους τους τομείς θέσαμε μια προτεραιότητα στο τουριστικό προιόν της Θεσσαλίας , ένα προιόν που κατέχει μεγάλο τμήμα της οικονομίας στη Θεσσαλία



    Σκοπός  μας ήταν να αφήσουμε δυνατό το στίγμα της Θεσσαλίας στις διεθνείς αγορές και να φθάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα , να έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα , να αποδώσουν στο μέτρο του δυνατού όλες οι προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούμε για την ανάδειξη , διάδοση και προώθηση των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας.

    Στόχοι μας ήταν να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο σε κάθε προορισμό , να αυξηθούν οι διανυκτερεύσεις , να ανοίξουν νέες αγορές δυνητικών επισκεπτών στη Θεσσαλία.

    Με δεδομένα όλα τα παραπάνω έπρεπε να γίνουν στοχευμένες κινήσεις και δράσεις από τις οποίες κάθε φορά θα υπήρχε το επιθυμητό αποτέλεσμα .
    Συγκεκριμένα :

    νέο portal mythessaly : από την πρώτη στιγμή αναζητήσαμε τους ειδικούς της αγοράς , οι οποίοι θα μας ήταν αρωγοί στον σχεδιασμό και υλοποίηση αυτού του πλάνου για την επίτευξη στόχων και σκοπού. Ο καταλληλότερος συνεργάτης αποδείχτηκε η Marketing Greece του ομίλου ΣΕΤΕ , με την οποία πορευτήκαμε για μεγάλο διάστημα αφού ανέλυσε τα δεδομένα των προορισμών και μας παρέδωσε τις δυνητικές δράσεις για την επίτευξη των στόχων . Έτσι δημιουργήθηκε η ατυτότητα μας , το mythessaly με όλο το υλικό σε φωτογραφίες , άρθρα , video .

    υποδομές : δόθηκε μεγάλη βάση στα οδικά δίκτυα για την πιο εύκολη και ασφαλή μετακίνηση από και προς τους τουριστικούς προορισμούς της Θεσσαλίας . Κατασκευάστηκαν νέα μουσεία , συντηρήθηκαν παλιά μουσεία , αναπτύχθηκαν νέες μορφές τουρισμού όπως ο καταδυτικός τουρισμός με τα υποβρύχια μουσεία . Αυτά βέβαια αναλύθηκαν από τον Περιφερειάρχη στο κεφάλαιο υποδομές .

    συμμετοχή σε εκθέσεις : Σε όλη τη διάρκεια συμμετείχαμε σε 53 τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού , σε 11 εκθέσεις στην ενδοχώρα καθώς και σε 14 εμπορικές εκθέσεις σε Ελλάδα κι εξωτερικό .
    Η επιλογή των εκθέσεων γίνεται με βάση διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και με βάση τον στρατηγικό σχεδιασμό για προσέλκυση επισκεπτών .
    Σε κάθε τουριστική έκθεση λαμβάνεται υπόψιν η ταυτότητα της έκθεσης και υπάρχει ανάλογη παρουσία και δράσεις .

    Όσον αφορά τις εμπορικές εκθέσεις , η Περιφέρεια Θεσσαλίας, στηρίζει ενεργά τις θεσσαλικές επιχειρήσεις , ενισχύοντας κάθε δράση που αφορά την εξωστρέφεια τους , την αύξηση του κύκλου εργασιών τους , το άνοιγμα νέων αγορών γι αυτές .

    Το αγροδιατροφικό σύμπλεγμα , ο πρωτογενής τομέας , ο κλάδος της μεταποίησης και του εμπορίου αλλά και όλες οι πολύ μικρές , μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις στηρίζονται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας με μια καθοριστική συνέργεια με τα Επιμελητήρια της Θεσσαλίας .

    fam trips και media trips : Πολλά ταξίδια εξοικείωσης , πάνω από 50 όλα τα χρόνια , με ξεχωριστό αποτέλεσμα σε καθένα από αυτά . Κάθε φορά η επιλογή γίνεται από τη σημαντικότητα των επισκεπτών και τη δυναμική τους .

    κινηματογραφικές παραγωγές : My planet Russia , otro russii , natassa kalogridis , bachelor 3 - με τις κινηματογραφικές παραγωγές που φιλοξενήσαμε στη Θεσσαλία , μας ανοίγουν το δρόμο να γίνουμε σημαντικό film office για υποδοχή κινηματογραφικών παραγωγών παγκόσμιας εμβέλειας .

    παραγωγή vr videos 360 : για πρώτη φορά Περιφέρεια στη χώρα θα συμμετέχει σε εκθέσεις στο εξωτερικό και στην Ελλάδα και θα παρουσιάζει τους προορισμούς της Θεσσαλίας με video vr360 ,προσδίδοντας μια καινοτόμα εικόνα , μια εικόνα που θα φέρει πιο κοντά τον επισκέπτη στον προορισμό .

    βραβεία :
    - χρυσό βραβείο στα Tourism Awards για την Περιφέρεια με την πιο ολοκληρωμένη καμπάνια τουριστικής προβολής .
    - τα GREEK TRAVEL AWARDS είναι τα πρώτα και μοναδικά βραβεία για τον ελληνικό τουρισμό στην Σκανδιναβία, όπου Σουηδοί, Νορβηγοί και Δανοί επισκέπτες ψήφισαν και επιβράβευσαν τους αγαπημένους τους προορισμούς ανά την Ελλάδα. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας απέσπασε διακρίσεις στις κατηγορίες για τον καλύτερο τουριστικό προορισμό, τον καλύτερο γαστρονομικό προορισμό και τον καλύτερο προορισμό για εναλλακτικές μορφές τουρισμού
    - βραβείο για την ενάλια πολιτιστική κληρονομιά και τα καταδυτικά πάρκα

    Αποτελέσματα
    Όλα αυτά τα χρόνια η επιτυχία είναι ότι υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα .
    - η προβολή των προορισμών σε όλο τον κόσμο είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός με βάση την τηλεθέαση των εκπομπών ή την θεαματικότητα της . Τα media trips απέδωσαν ανάλογα . Για παράδειγμα μετά από κάθε media trip έρχεται η αποστολή του άρθρου ή της εκπομπής που παρουσιάζει την περιοχή που επισκέφθηκε ο δημοσιογράφος καθώς και οι πωλήσεις του εντύπου ή οι θεάσεις του υλικού στο διαδίκτυο . Για παράδειγμα , To RUSSIA 1 είναι ο μεγαλύτερος ρωσικός τηλεοπτικός σταθμός ,με την μεγαλύτερη τηλεθέαση σε όλη τη Ρωσία που φθάνει σε ποσοστό 75% και υπάρχουν εκπομπές όπως το Utro Rossii με πάνω από 117 εκατ. θεατές. Οι συντελεστές της γνωστής παγκοσμίως τηλεοπτικής εκπομπής Utro Rossii , αφιέρωσαν ένα μεγάλο τμήμα της εκπομπής , που προβλήθηκε τέλη Αυγούστου 2018 , στα Μετέωρα και στη Θεσσαλία , μπροστά σε αντίστοιχο κοινό . Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Maariv έχει Total Visits: 8.12M (εκατομμύρια) το εξάμηνο Μάρτιος-Αύγουστος 2018, σε desk top and mobile app.Την ίδια περίοδο δημοσίευσαν οι δημοσιογράφοι που φιλοξενήθηκαν στη Θεσσαλία τα άρθρα τους για το οδοιπορικό στη Θεσσαλία .Αντίστοιχα στοιχεία υπάρχουν στη διάθεση για όλα τα media trips που είχαμε στη Θεσσαλία .Επίσης τα fam trips απέδωσαν ανάλογα , είτε σε επίπεδο τουριστικών πρακτόρων ,είτε σε επίπεδο άλλων groups όπως οι μητροπολίτες που φιλοξενήθηκαν στα Μετέωρα και από τη χρονιά εκείνη αυξήθηκαν κατά 40% οι αφίξεις από τις επαρχίες εκείνες .

    - το κέρδος από τις κινηματογραφικές παραγωγές ανάγεται στην προβολή των προορισμών ανάλογα με τη θέαση των παραγωγών αυτών .Παράδειγμα η ταινία bachelor 3 που ξεπέρασε τα 140.000 εισιτήρια την πρώτη εβδομάδα .

    - διανυκτερεύσεις : σε σύνολο των θεσσαλικών καταλυμάτων από το 2015 μέχρι το 2017 αύξηση σε ποσοστό 12%


    2015
    2016
    2017
    Διανυκτερεύσεις αλλοδαπών
    964.179
    914.046
    1.034.225
    Διανυκτερεύσεις ημεδαπών
    1.016.117
    1.148.698
    1.175.494

    - αεροδρόμια με αύξηση 20% στις διεθνείς αφίξεις από 2015-2018
    Διεθνείς αεροπορικές αφίξεις
    Αεροπορικές αφίξεις εσωτερικού

    Βόλος
    Σκιάθος
    Σύνολο

    Βόλος
    Σκιάθος
    Σύνολο








    2014
    32.346
    141.609
    173.955
    2014
    581
    15.575
    16.156
    2015
    11.881
    159.492
    171.373
    2015
    296
    16.048
    16.344
    2016
    11.002
    175.866
    186.868
    2016
    70
    20.768
    20.838
    2017
    15.247
    182.459
    197.706
    2017
    32
    21.328
    21.360
    2018
    20.919
    185.007
    205.926
    2018
    60
    21.755
    21.815

    - λιμάνια
    Λαμβάνοντας υπόψιν μας τις αφίξεις και αναχωρήσεις από και προς τα λιμάνια Βόλου , Σκιάθου , Σκοπέλου , Αγιοκάμπου και Αλοννήσου τα στοιχεία είναι τα εξής:
    Αύξηση 18% συνολικά




    ΔΙΑΚΙΝΗΘΕΝΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΒΙΒΑΣΗ (ΚΑΤΑΠΛΟΙ)
    ΔΙΑΚΙΝΗΘΕΝΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ (ΑΠΟΠΛΟΙ)
    ΣΥΝΟΛΑ ΔΙΑΚΙΝΗΘΕΝΤΩΝ
    ΕΤΟΣ
    Περιφερειακή Ενότητα
    Λιμάνι
    ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΕ Ε/Γ - Ο/Γ
    ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΕ Ε/Γ - Ο/Γ
    ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΜΕ Ε/Γ - Ο/Γ
    2017
    Σύνολο Περιφέρειας

    585.868
    571.137
    1.157.005
    2016
    Σύνολο Περιφέρειας

    545.687
    542.105
    1.087.792
    2015
    Σύνολο Περιφέρειας

    491.871
    487.607
    979.478
    2014
    Σύνολο Περιφέρειας

    495.651
    491.212
    986.863

    Εδώ μπορούμε να προσθέσουμε και τις κρουαζιέρες αλλά και αυτές που συμφωνήθηκαν σε περιόδους χαμηλής σαιζόν.

    - επισκέψεις σε μουσεία : Βλέποντας την επισκεψιμότητα συνολικά στα μουσεία από το 2015 μέχρι το 2017 βλέπουμε μια άνοδο της τάξης του 47%

    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: Επισκέπτες σε Μουσεία / Αρχαιολογικούς χώρους 2010-2017
    Περιφερειακές Ενότητες

    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    Καρδίτσα
    Μουσεία
    0
    0
    1.640
    4.466
    4.614
    3.866
    3.956
    4.027
    Αρχαιολογικοί χώροι
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    2.910
    Λάρισα
    Μουσεία
    2.361
    7.474
    8.373
    8.552
    8.254
    7.469
    21.927
    25.420
    Αρχαιολογικοί χώροι
    0
    0
    0
    247
    75
    0
    381
    370
    Μαγνησία
    Μουσεία
    5.129
    10.340
    23.802
    30.904
    32.958
    29.060
    30.555
    29.617
    Αρχαιολογικοί χώροι
    1.068
    917
    6.816
    11.693
    11.110
    7.480
    16.634
    15.476
    Τρίκαλα
    Μουσεία
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Αρχαιολογικοί χώροι
    0
    0
    1.104
    4.700
    8.671
    8.337
    4.439
    0
    Σύνολο
    Μουσεία
    7.490
    17.814
    33.815
    43.922
    45.826
    40.395
    56.438
    59.064
    Αρχαιολογικοί χώροι
    1.068
    917
    7.920
    16.640
    19.856
    15.817
    21.454
    18.756

    - το σημαντικότερο όλων η αύξηση απασχόλησης σε τουριστικές επιχειρήσεις : το 2013 ήταν 12,8 χιλ οι εργαζόμενοι στον τουριστικό κλάδο και το 2017 που υπάρχουν στατιστικά στοιχεία είναι 26,7 . Αύξηση 100%



    Η απασχόληση στην Περιφέρεια Θεσσαλίας 2010 - 2017 (σε χιλ.)

    2010
    2011
    2012
    2013
    2014
    2015
    2016
    2017
    Τουρισμός
    19,8
    20,6
    16,9
    12,8
    13,1
    20,0
    23,1
    26,7
    Λοιποί κλάδοι
    273,5
    246,8
    230,6
    222,6
    220,4
    209,8
    209,6
    224,2
    Σύνολο απασχόλησης
    293,3
    267,4
    247,5
    235,5
    233,5
    229,8
    232,7
    250,9
    Σύνολο Χώρας
    4.389,8
    4.054,3
    3.695,0
    3.513,2
    3.536,2
    3.610,7
    3.673,6
    3.752,7
    % Τουρισμού επί του συνόλου Περιφέρειας
    6,8%
    7,7%
    6,8%
    5,4%
    5,6%
    8,7%
    9,9%
    10,6%
    % Λοιπών κλάδων επί του συνόλου Περιφέρειας
    93,2%
    92,3%
    93,2%
    94,6%
    94,4%
    91,3%
    90,1%
    89,4%
    Πηγή: Έρευνα Εργατικού Δυναμικού ΕΛΣΤΑΤ - Επεξεργασία INSETE Intelligence




    Επιγραμματικά ανέφερα τις σημαντικότερες προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιήσαμε στην πενταετία . Με αυτές δώσαμε στη Θεσσαλία , τουριστική ταυτότητα με αποτύπωμα ανεξίτηλο σε όλο τον κόσμο και οι αριθμοί είναι αδιάψευστο στοιχείο .

    Και συνεχίζουμε δυναμικά
    Με νέες δράσεις και νέες προοπτικές






    0 σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου

     
     2014-2018 Meteora Voice. All rights reserved to their respective owners
    Develop by : MvW