“Ηλεκτροκίνηση, ενδοθεσσαλική συνδεσιμότητα και συχνά δρομολόγια με τα μεγάλα αστικά κέντρα ο άμεσος στόχος για τους σιδηροδρόμους”
Συγκεκριμένα, όπως τονίζει ο κ. Θεοχάρης, “Βρίσκονται
σε εξέλιξη από την ΕΡΓΟΣΕ δύο έργα ηλεκτροκίνησης των γραμμών Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας
και Λάρισας - Βόλου. Το πρώτο έργο βρίσκεται στη διαδικασία επιλογής αναδόχου
και ενώ το δεύτερο έργο βρίσκεται στο στάδιο της δημοπράτησης εντός του μηνός
Μαρτίου. Με την ολοκλήρωση των έργων αυτών θα καταστεί δυνατή η απευθείας
δρομολόγηση ηλεκτροκίνητων συρμών τόσο από την Αθήνα όσο κι από τη Θεσσαλονίκη
προς τις πόλεις του Βόλου, Καρδίτσας, Τρικάλων και Καλαμπάκας, μειώνοντας
συγχρόνως το χρόνο διαδρομής. Επίσης, θα δοθεί η δυνατότητα δρομολόγησης ενός
πυκνού πλέγματος προαστιακών δρομολογίων μεταξύ Βόλου, Λάρισας, Παλαιοφάρσαλου,
Καρδίτσας, Τρικάλων, Καλαμπάκας που θα εξυπηρετούν τους κατοίκους της Θεσσαλίας
στις τοπικές μετακινήσεις τους”.
Η από 22 Φεβρουαρίου
2019 κοινοβουλευτική αναφορά του ΣΥΡΙΖΑ διαθέσιμη εδώ : https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/10958001.pdf
Η από 28 Φεβρουαρίου
2019 απάντηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος διαθέσιμη εδώ : https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/10958001.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.