Not seeing a Scroll to Top Button ? Go to our FAQ page for more info.
Από το Blogger.
pic name
pic name pic name pic name

Η «Γραμμή του Δημότη» στα Τρίκαλα

Meteora Voice | 7:41 π.μ. Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2017 |
Posted on
  • Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2017
  • by
  • Meteora Voice
  • in
  • Ετικέτες


  • Με ένα κλικ ή 10 ψηφία στο τηλέφωνο, ο κάτοικος του Δήμου Τρικκαίων μπορεί πλέον να εξυπηρετηθεί για φωτισμό, καθαριότητα, πράσινο, επισκευή υποδομών.
    Και με τον ίδιο τρόπο, να έχει ένα πιστοποιητικό στην πόρτα του σπιτιού του! Το γνωστότερο και ως «20000» αποτελεί τη βασική τηλεφωνική και ηλεκτρονική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών που κατοικούν στον Δήμο Τρικκαίων. Σε συνδυασμό με το delivery πιστοποιητικών και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, ο πολίτης διαπιστώνει βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών.

    Η «Γραμμή Δημότη» με βάση τα στοιχεία,
    – έχει εξυπηρετήσει 5.095 πολίτες, από τους 7.486 που απευθύνθηκαν σε αυτή
    – έχει επιλύσει το 93,95% των αιτημάτων για ηλεκτροφωτισμό εντός του 2017
    – ικανοποιεί τα μισά περίπου αιτήματα (41,3%) σε διάστημα μικρότερο της εβδομάδας


    –  έχει προωθήσει την αποκομιδή 1.856 ογκωδών απορριμμάτων
    – έχει επιλύσει 2.459 αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
    – έχει συμβάλλει στην αύξηση κατά 34 και 44 φορές αντιστοίχως, των αιτημάτων για επίλυση θεμάτων συντήρησης υποδομών και πρασίνου
    – μειώθηκε κατά 96,5% ο χρόνος απόκρισης στα αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
    – επιλύθηκε το 81,05% των αιτημάτων για θέματα πρασίνου το 2016
    – λιγότερα αιτήματα πλέον επιλύονται σε διάστημα άνω του 15ημέρου: από το 57,4% του 2015 στο 40,5% του 2017 – και μάλιστα για περισσότερα αιτήματα
    Φυσικά, υπάρχουν και θέματα καθυστερήσεων, μη ολοκληρωμένων παρεμβάσεων και ανάγκης να αυτοματοποιηθεί περισσότερο η διαδικασία λειτουργίας της «Γραμμής Δημότη».
    Αποψη του Control Room, όπου φιλοξενείται το 20000
    Για τον λόγο αυτόν, έχει ήδη γίνει μια τεράστια προεργασία στον τομέα της διασύνδεσης των υπηρεσιών. Κάτι που αποτελεί Λυδία λίθο για την υλοποίηση του προγράμματος βελτίωσης της καθημερινότητας.
    Η υπηρεσία λειτουργεί ατύπως από τα τέλη του 2015. Στη διάρκεια του 2016 έγιναν συγκεκριμένες προσπάθειες για να συντονιστούν οι υπηρεσίες, να ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό πρόγραμμα, να καθοριστούν αρμοδιότητες, να αντιμετωπιστούν δυσλειτουργίες, να γίνουν δοκιμές. Πλέον, από το πρώτο εξάμηνο του 2017, η υπηρεσία είναι σε ανάπτυξη και, με τη συμβολή της τεχνολογίας, εξυπηρετεί τους πολίτες.
    Πώς λειτουργεί
    Ο Δήμος Τρικκαίων αντικατέστησε το παλιότερο – και από τα πρώτα στη χώρα – πρόγραμμα εξυπηρέτησης «Δημοσθeνης», με το «20000».
    Στο πρόγραμμα συνδυάζονται η τηλεφωνική και η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, με στόχο την κατά δυνατόν αμεσότερη, συντομότερη και ουσιαστικότερη παρέμβαση στα αιτήματα των πολιτών.
    Η λειτουργία είναι απλή. Η αρμόδια υπάλληλος καταχωρεί το αίτημα ανά κατηγορία, ανά αρμόδια διεύθυνση και το «χρεώνει» στον αρμόδιο προϊστάμενο, ο οποίος ενημερώνεται συνεχώς για προσθήκη νέων αιτημάτων.
    Ακολούθως, και αναλόγως της πορείας του αιτήματος, αλλάζει χρώμα η ένδειξη που το συνοδεύει στην οθόνη, μέχρι να γίνει πράσινο, κάτι που σημαίνει ότι επιλύθηκε. Μάλιστα, όλη η πορεία του αιτήματος είναι δημοσίως ορατή από τον κάθε πολίτη, στην αίθουσα ελέγχου (control room) του Smart Trikala, στην είσοδο του Δημαρχείου Τρικκαίων.
    Πώς επικοινωνεί ο πολίτης
    Η πορεία των αιτημάτων στον ηλεκτρονικό χάρτη, διαθέσιμο σε όλους, στο Δημαρχείο. Κάθε χρώμα απεικονίζει την πορεία του αιτήματος (πράσινο: ολοκληρώθηκε, μπλε: νέο αίτημα, πορτοκαλί: σε εξέλιξη κ.α.)
    Τμήμα της συγκεντρωτικής λίστας αιτημάτων, με θεματικούς υπευθύνους για την υλοποίηση, ακριβή διεύθυνση και όλα τα στοιχεία
    Συγκεκριμένο αίτημα, με αναλυτική αναγραφή όλων των στοιχείων (ονοματεπώνυμο πολίτη υπεύθυνος υλοποίησης, έξτρα πεδία κ.α.). Μετά την ολοκλήρωση της σχετικής παρέμβασης η υπηρεσία επικοινωνεί με τον πολίτη για να ρωτήσει εάν έμεινε ικανοποιημένος!
    Με 4 διαφορετικούς τρόπους
    Τηλεφωνικώς:
    Καλώντας το 2431020000, συνομιλεί με την υπάλληλο, αναφέρει όνομα, αριθμό τηλεφώνου, περιοχή και είδος προβλήματος
    Η πορεία ενός αιτήματος, όπως φαίνεται κατά την αποστολή του από τον πολίτη
    Ηλεκτρονικώς  (Α)
    Ο πολίτης στέλνει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση 20000@trikalacity.gr, όπου γράφει επίσης όνομα, αριθμό τηλεφώνου, περιοχή και είδος προβλήματος
    Ηλεκτρονικώς  (Β)
    Μέσω της ειδικής ιστοσελίδας που δημιούργησε ο Δήμος Τρικκαίων, την  «20000.trikalacity.gr» ο ίδιος ο πολίτης γίνεται άμεσος καταγραφέας του προβλήματος, του πιθανού τρόπου επίλυσής του, της τοποθέτησης του στον χάρτη, ακόμη και της προσθήκης φωτογραφίας!
    Με app (εφαρμογή) στο κινητό
    Ο Δήμος Τρικκαίων, στο πλαίσιο του Smart City δημιούργησε το Trikala Check App. ΜΙα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές (τάμπλετς), που προσφέρει ακόμη μία δυνατότητα διασύνδεσης με τις υπηρεσίες του Δήμου. Εκτός ;από τα νέα της ημέρας, το ημερολόγιο εκδηλώσεων, τα χρήσιμα (φαρμακεία, βενζινάδικα), τα αξιοθέατα, σε ειδική φόρμα ο πολίτης μπορεί να υποβάλλει αιτήματα. Μπορεί, δηλαδή, με μια απλή φόρμα υποβολής, να ζητήσει ό,τι και με ένα τηλεφώνημα ή email: αλλαγή λάμπας, συλλογή μεγάλων σε όγκο απορριμμάτων, ζητήματα καθαριότητας, υποδομών, πρασίνου κ.α.
    Το Trikala Check App μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο
    Το σήμα του Trikala Check App που εγκαθίσταται σε κινητό – τάμπλετ
    Η εξαιρετικά απλή εφαρμογή δίνει επίσης τη δυνατότητα για προσθήκη φωτογραφίας στο αίτημα, ενώ επίσης παρακολουθείται η πορεία του αιτήματος από την ηλεκτρονικό πίνακα στο Control Room..
    Τη συγκεκριμένη εφαρμογή (App) μπορεί κανείς ελεύθερα να την «κατεβάσει»:
    – από την ιστοσελίδα του Δήμου Τρικακίων trikalacity.gr αναλόγως του αν διαθέτει συσκευή Android ή iOS
    – από τα ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης, με απλή εύρεση, πληκτρολογώντας το Trikala Check App.
    Στη συνέχεια γίνεται εγγραφή μέσω τριών επιλογών, facebook, mail  ή με νέο κωδικό.
    Και delivery!
    Το μηχανάκι του «20000», που παραδίδει κατ’ οίκον ή στον χώρο εργασίας τα αιτηθέντα πιστοποιητικά
    Η προσπάθεια του Δήμου Τρικκαίων για άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών εισήλθε και στο «εξυπηρέτηση στο σπίτι». Με ένα απλό τηλεφώνημα στο «2431020000»,  ο πολίτης μπορέι να ζητήσει:
    1. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ
    2. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
    3. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΡΡΕΝΩΝ
    4. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ (ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ)
    5. ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ-ΓΑΜΟΥ-ΘΑΝΑΤΟΥ (μετά των σχετικών μεταβολών)
    Ο σχετικός κατάλογος θα εμπλουτίζεται σταδιακά.
    Ο πολίτης μπορεί να στείλει αίτημα με τους εξής 6 διαφορετικούς τρόπους:
    –  Τηλεφωνώντας στο 2431020000
    Το αίτημά του καταγράφεται ΑΜΕΣΑ και αποστέλλεται στην αρμόδια υπηρεσία για εκτέλεση
    – Τηλεφωνώντας στο 2431351160 για θέματα Ληξιαρχείου
    – Τηλεφωνώντας στο 2431351163 για θέματα Δημοτολογίου
    – Με email στο 20000@trikalacity.gr
    – Με φαξ στο 2431077835 για θέματα Ληξιαρχείου
    – Με φαξ στο 2431077836 για θέματα Δημοτολογίου
    Σto αμέσως επόμενο διάστημα, θα προστεθούν:
    – ειδική εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Δήμου (trikalacity.gr)
    – ειδική εφαρμογή στο http://20000.trikalacity.gr/
    Με αυτές ο πολίτης θα μπορεί άμεσα να συμπληρώνει σχετική φόρμα υποβολής αιτήματος ηλεκτρονικώς .

    0 σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου

     
     2014-2017 Meteora Voice. All rights reserved to their respective owners
    Develop by : MvW